ניהול יזמות ניהול יזמות

ניהול יזמות נדל"ן הוא מונח רחב הכולל עסקות נדל"ן שונות. החל מחברות ענק הבונות מרכזים מסחריים ועד האדם הפשוט שרוכש דירה, משפץ ומוכר אותה לשם רווח. חברת אורן הנדסה וניהול פרויקטים בע"מ לוקחת חלק בפרויקטים נדל"ניים ממגוון סוגים, ומנהלת אותם.

ניהול יזמות נדל"ן – פרויקט חדש

חברת אורן הנדסה עוסקת בשנים האחרונות, בין היתר, באיתור קרקע פוטנציאלית שיכולה לשמש לפרויקט נדל"ן חדש, ומתחילה ככל יזם, להקים פרויקט נדל"ני. אנשי המקצוע בחברה מתכננים את המבנה בקפידה, מקבלים את האישורים הנחוצים מכלל הרשויות והגורמים, בוחרים את אנשי המקצוע, הקבלנים וקבלני הביצוע הטובים ביותר, מפקחים בקפידה על כל הליך הבניה עד לסיום ומתחילים בשיווק הפרויקט.

שנות הניסיון הרבות של הצוות המקצועי של אורן הנדסה, מבטיחות כי כל פרויקט נדל"ני, בין אם מסחרי או למגורים, יבוצע על הצד הטוב ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

ניהול יזמות נדל"ן – תמ"א 38

בארץ ישנם מבנים ובנייני מגורים רבים שנבנו לפני 1980 וזקוקים לשיפוץ ותיקון יסודות מחשש לנזקים חמורים עקב רעידות אדמה – תמ"א 38 או פרויקטים של פינוי-בינוי. אורן הנדסה מאתרת פרויקטים שתואמים להגדרות תמ"א ופינוי בינוי ומתחילה את תהליך הבניה מראשיתו – החל מפניה לדיירים, התנהלות מול עורכי דין, קבלת אישורים רלוונטיים, ותחילת בניה, תוך פיקוח מתמיד על כל התהליך ועד סיום התהליך ואכלוס מחדש של הבניין. כמו כל יזם, החברה תבנה מספר דירות גדול יותר מבעבר, ותוכל לשווק ולמכור את הדירות החדשות.

ניהול יזמות נדל"ן – קבוצות רכישה

אורן הנדסה בעלת התמחות ייחודית בניהול יזמות בעבור קבוצות רכישה המוכוונות לקוח ומותאמות לכלל דרישות חברי הקבוצה תוך מציאת פתרונות הנדסיים יצירתיים שיכולו לגשר על פערים שנוצרים בדרך.

בזכות צוות מיומן, מקצועי ומנוסה יוזמת חברת אורן הנדסה וניהול פרויקטים בע"מ פרויקטים שונים ומגוונים, אך תמיד עם תוצאה באיכות הגבוהה ביותר.